Naša škola je 2018. godine sudjelovala u aktivnostima u sklopu projekta „Kultura turizma Turističke zajednice grada Zagreba“, koji je pokrenut s ciljem upoznavanja učenika s kulturnom, povijesnom i drugom turističkom ponudom Grada Zagreba. Voditelji projekta u školi bili su nastavnici Stjepan Mudifaj i Anton Mrakovčić. Nakon formiranja grupe učenika, krenulo se s aktivnostima samog projekta. Učenici su na tjednoj bazi išli u posjete muzejima, izložbama i drugim kulturnim sadržajima kako bi se upoznali s poviješću grada, njegovom kulturnom ponudom i kako bi dobili ideje za izradu suvenira. Nakon što su učenici predstavili svoje ideje, odlučeno je da će se naš školski projekt zvati „Zagreb u minijaturi“ i da će uključivati, uz već navedene posjete muzejima i drugim lokacijama, izradu makete Zagrebačke uspinjače, izradu Interaktivne karte Zagreba, izradu privjesaka s motivima grada i qr kodom. Kako bismo omogućili izradu tih predmeta, škola je u sklopu projekta kupila potrebnu opremu, od koje ističemo: 3D printer, laptop, fotografski aparat/kameru, printer. Prvo predstavljanje radova bilo je na Sajmu turizma „Place2go“ u Areni Zagreb. Učenici su uspješno predstavili interaktivnu kartu, privjeske i PowerPoint prezentaciju na kojoj su opisali svoje posjete gradskim znamenitostima i minuli rad. Na sajmu je sudjelovalo 12 učenika. Škola je nastupila i na završnom predstavljanju projekta u Kazalištu lutaka, gdje je uspješno prezentirala svoje radove. Škola je za svoje sudjelovanje primila priznanje Grada Zagreba koje je u ime škole preuzeo ravnatelj Jerko Pandžić. Priznanja su dodijeljena i voditeljima projekta i svim učenicima koji su sudjelovali u projektu.
Ove školske godine naša škola sudjeluje u nekoliko projekata. Jedan od njih je „Social Cooperative Contest for Secondary Schools“ (SCoopConSS) projekt, čiji je cilj razvijanje metodologije za upoznavanje učenika srednjih strukovnih škola s poslovanjem zadruga. Glavni cilj SCoopConSS projekta je osnivanje zajednice prakse za nastavnike europskih srednjih škola zainteresiranih za jačanje svoje nastavne prakse primjenom različitih poduzetničkih metoda temeljenih na kooperativnim principima samopomoći, samoodgovornosti, demokraciji, jednakosti i solidarnosti. Voditeljice projekta u školi su nastavnice Katarina Stoić i Ružica Lončar, a projekt sufinancira Europska unija. Nastavnice tijekom godine, kako u školi, tako i online, s učenicima provode radionice na kojima učenici razvijaju ideje o zadružnom poduzetništvu u skladu s održivim razvojem.
Nastavnica Ružica Lončar također je voditeljica međupredmetnog projekta „Štikleci iz šalice“ (eTwinning), u partnerstvu s još osam strukovnih škola Grada Zagreba. Zadatak projekta jest da svaka škola iz svoje domene, odnosno uže specijalnosti, obrađuje temu kave.
Cilj projekta je razvijanje suradničkih odnosa te sposobnosti kritičkog i kreativnog mišljenja i učenja. Problemski usmjereno učenje koje će se temeljiti na situacijama iz prošlosti Grada Zagreba, laboratorijskom istraživanju, inovativnosti, poduzetništvu, analizi podataka potrošnje kave u Hrvatskoj i svijetu te objasniti razlike u navikama pojedinih naroda u kulturi konzumiranja kave, povijesnom putu kave i njezinom utjecaju na kulturu i gospodarstvo. S obzirom na epidemiološku situaciju, trenutno se ne provode aktivnosti u sklopu projekta, iako je projekt u tijeku.
Također sudjelujemo u projektu „RTL pomaže djeci“, kojemu smo se priključili na inicijativu nastavnice Katarine Stoić. Projekt se odnosi na izmjenu rasvjetnih tijela u učionici, zamjenu dotrajalih školskih klupa i stolica kako bi okruženje prilikom boravka u školi za učenike bilo sigurno, te nabavu opreme za izvođenje vježbi iz predmeta Obnovljivi izvori energije. Cilj projekta je učenicima ukazati na jednostavnost primjene obnovljivih izvora energije u svakodnevnom životu te ih zainteresirati za samostalno istraživanje, čime će doprinijeti razvoju znanosti i kreativnog razmišljanja. Osim što će trenutno utjecati na njihovo obrazovanje, nabava navedene opreme utjecat će i na njihovo samostalno razvijanje i učenje u budućnosti.